reklama

Očami detí..

Mala som len „sladkých" 19 rokov. 19 rokov, v čase, keď som sa na nejaký, relatívne krátky čas stala mamou. Síce nie biologickou, ale akousi „náhradnou".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Túžila som sa po maturite presťahovať do hlavného mesta s víziou budovania kariéry. September 2003, Bratislava, otvára sa nová kapitola života. Časť môjho sna splnená. Len časť, pretože vízie pre kariéru nahradila práca opatrovateľky. Pre mňa a pre detičky, ktoré som opatrovala, to ale bola rola maminky a to doslova. Otec, hlava rodiny, dvaja milí chalani 6 a 7 rokov. Kompletná zostava danej rodiny. Mamička jednoducho chýbala. Na post role matky nastúpila Lucia, teda Ja. Fáza spoznávania a zbližovania s chalanmi bola relatívne krátka. V priebehu pár dní sa Lucia zmenila na mamu, so všetkým, čo k tomu patrí. Teda mama aj srdcom, naozaj. Chalani svojou láskou náklonnosťou a bezbrannosťou za krátky čas získali moje srdce. Raňajky, nákupy, upratovanie, obedy, úlohy, tréningy, večere, túlenie, večerné čítanie rozprávok, teplo domova, voľný čas, prázdniny, slzy, zábava i občasný krik, prežívali sme spolu všetko. S chalanmi som zdieľala domácnosť viac ako dva roky. Otec v roli živiteľa bol doma len sporadicky. Jednoducho som budovala kariéru matky, hoci stále ňou ešte stále nie som. Niekedy to bolo náročné, hlavne psychicky, ale všetko to krásne to vyvážilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A jedného dňa prišiel moment pocitu nesmierneho zadosťučinenia pre mňa. Silný a v rámci tohto „poslania" najkrajší okamih. Dostala som ten najkrajší darček. Výkres, na ňom hokejista v bránke (chalani sú totiž hokejisti) s nápisom PRE MAMU !

Tento veľavravný darček mám odložený dodnes.

Lucia Klocoková

Lucia Klocoková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Majiteľka svadobnej agentúry F te de l´amour v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu