reklama

Vtipné, smutné, bežné, aké vlastne??

Moja dobrá rodinná známa absolvovala pred časom výmenu bedrového kĺbu. Operácia a hospitalizácia prebehla v istej súkromnej nemocnici v Bratislave. V rámci oddelenia, ak som to správne pochopila, boli hospitalizovaní pacienti s rôznymi diagnózami, dokonca i takí, ktorí využívali služby plastického chirurga.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Nejaký čas po zákroku, som sa vybrala svoju známu navštíviť. Na recepcii ma usmernili, do ktorej izby vstúpiť, keďže známa bola bezprostredne po zákroku imobilná. Klopem na dvere a následne vstupujem. Hneď pri vstupe ma „víta" uboleným pohľadom stonajúce dievčatko na lôžku obloženom plyšovými hračkami. Podídem ďalej, pozdravím a vedľa sa zvítavam s vcelku vysmiatou mojou známou. Klebetíme, ja vyzvedám, ona opisuje zážitky z operácie a „kulisu" nám vytvára stonanie uplakanej dievčiny. Keďže neprestávalo, mňa prepadla akási prirodzená ľútosť. Podišla som k jej lôžku, v ktorom sa strácala jej drobná tvár v hŕbe plyšových hračiek okolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Zavolám Vám sestričku?" spytujem sa. V hlave som si akosi podvedome k nej priradila diagnózu „slepého čreva", prípadne nejaký úraz, tak nejako adekvátne k veku.

„Nie" odpovedá „To mi nepomôže"

Ako tak stojím pri jej lôžku, pohľadom zaznamenávam na teplotnej tabuľke, ktorá je pripevnená k lôžku, rok jej narodenia. Rok 1996, to je 17 rokov, rátam, „skoro dáma". Zdala sa mi byť mladšia minimálne o tri roky. Možno to robia tí plyšoví mackovia okolo.

Nápomocná som nebola, vraciam sa teda k posteli mojej známej. V rámci zvedavosti sa gestami spytujem svojej známej, čo sa tejto slečne prihodilo. Známa mi ukazuje na svoje prsia. Vzápätí mi došlo, že toto útle, uplakané dievčatko si dalo zväčšiť prsia. Neveriacky vyvalím oči, vzápätí si spomeniem, však má „už" 17..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pre mňa zážitok.. Dieťa - dáma, po plastickej operácií pŕs, obklopená plyšovými hračkami. Čo dodať, moji milí?!

Lucia Klocoková

Lucia Klocoková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Majiteľka svadobnej agentúry F te de l´amour v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu